top of page
לימור בנדל_edited_edited.jpg
לימור בנדל לוגו שקוף.png

איפה מבלים ביחד? 8 רעיונות לדייט זוגי מושלם

אספתי עבורכם פעילויות זוגיות – אז תפתחו יומנים ופנו זמן לדייט זוגי עם החצי השני ויפה שעה אחת קודם (אבל באמת!). מסשן צילומים זוגי ועד לסדנא זוגית שובבה – ההפתעות מחכות לכם בפנים


השגרה שוחקת ועמוסה וזוגות רבים, שלא לומר הרוב המכריע, פשוט שוכחים מהזוגיות. אנשים חושבים שיש זוגיות וזהו, היא קיימת, ואחרי שהפרפרים של החודש הראשון או השנה הראשונה חולפים היא פשוט תהיה שם ברקע. למה זה קורה? כי יש עבודה תובענית, כי יש ילדים ובית שצריך לתפעל, כי החיים... א-ב-ל זה לא עובד ככה! אם אתם לא תתחזקו את הזוגיות שלכם היא תדעך, ובסופו של דבר אתם תיפרדו או במקרה היותר חמור – תישארו ביחד, אבל כל אחד מכם יהיה נבול ועצוב – ואת זה אני לא מוכנה לקבל, לא בבית ספרי! זוגיות היא דבר שצריך לטפח ולהשקיע בו יום יום; תשוקה, אהבה, סקס, עונג, גררר, יאמי, ג'וס ואושר הם, הם החיים עצמם! והם לא ינחתו עליכם מהשמיים. 


אז מה אני מציעה שתעשו עכשיו?

  1. להעתיק את הלינק של הכתבה ולשלוח לחצי השני שלכם.

  2. לכתוב לו או לה שאתם רוצים לקבוע עכשיו 3 תאריכים ל-3 דייטים שונים מתוך הרשימה (כולם בתוך שלושת החודשים הקרובים).

  3. דייט אחד אתם תבחרו, דייט אחד הם יבחרו ואת הדייט השלישי תבחרו ביחד.

  4. את כולם תסגרו היום!


8 רעיונות לדייטים זוגיים


לשחק

משחק קלפים זוגי זה דייט שובר שגרה, ובמיוחד אם הקלפים ייעודיים למטרה ועוזרים לצאת מהקבעון ולהכניס קצת הומור לתוך הרצינות היומיומית וגם הומור לזוגיות ולחדר המיטות (אני מאוד בעד להכניס צחוק לסקס, אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת). זה יכול להיות משחק קלפים רומנטי או סקסי – בכל מקרה, ממליצה לשלב גם שתי כוסות יין ולזרום בכיף שלכם ובלי יותר מידי עכבות. 


לצאת

יש דברים קלאסיים שפשוט עובדים ואם הם עובדים כ"כ הרבה שנים לא חייבים לשנות אותם. סרט ומסעדה זה דייט שאפשר לקרוא לו בנאלי, אבל הוא פשוט עובד – אז למה לא?! בסרט אפשר לשלוח ידיים אחד לשנייה ולעשות טיזינג ובמסעדה לצלול אחד לשנייה בעיניים ולדבר על זוגיות ואהבה, וכמובן שאח"כ להשלים את הערב במזמוזים כל הדרך לסקס זוגי במיטה (או ברכב, אם אתם לא יכולים להתאפק).


גבר ואישה עומדים אחד מול השני ממש קרוב כאשר הבחורה מחזיקה בלונים אדומים בצורת לב



לברוח

חדר בריחה זה אחד הדייטים המגניבים שתצאו אליהם. אתם תלמדו המון אחד על השנייה והמון על הקשר ועל הדינמיקה בתוך הקשר. מי מכם שתלטן? מי מצליח לשחרר? איך אתם מצליחים לשתף פעולה תחת לחץ? האם יש דברים שאתם יכולים להבין בלי לדבר או לראות אחד את השנייה? – מסקרן, נכון? יש היום שלל חדרים ברחבי הארץ – וודאו שהחדר מתאים לזוג ואם אחד מכם קצת פחדן, חשוב לבחור חדר לא מפחיד.


להשתובב

אתם שובבים ושובבות ואני יודעת ומעודדת את זה! ואם בא לכם לקחת את המיניות לשלב הבא אני מזמינה אתכם לסדנא סופר שובבה, שתבעיר לכם את התשוקה והחשק המיני, במקום שתינמקו ביחד מול עוד סדרה משעממת בנטפליקס. זו סדנא זוגית סקסית שנערכת בקבוצות קטנות ואינטימיות במרחב בטוח ובלבוש מלא. בסדנא תלמדו ביחד – להתרגש מחדש, משחקים אירוטיים שובבים, תרגילים מעולם הטנטרה והכי חשוב – כלים שתיקחו איתכם ליום יום לזוגיות חושנית ואוהבת. כמה שעות של התנתקות מהכל והעמקה בכם, בשניכם, ובעונג המשותף שלכם.


אתם שובבים? שובבות?


להצטלם

להצטלם ביחד בעירום! כמה פעמים שכבתם באור? עד כמה אתם מתביישים אחד מהשנייה? מה שבטוח זה שסשן צילומים סקסי זוגי יחשוף את כל הקלפים, לכן הוא מצריך פתיחות ואינטימיות אמיתית. אז נכון, זה לא מתאים לכל אחד ואחת, אבל אם זה מתאים לכם כאינדיבידואלים ואם הזוגיות שלכם מספיק בשלה זו חוויה נדירה עם מזכרת מהממת, שיש סיכוי טוב שתרצו לחוות שוב אחת לכמה שנים.


להתפנק

טיפול וואטסו זוגי או מסז' זוגי בספא – כל מה שישחרר קצת את הגוף ואת המיינד ואם אפשר גם טבילה בעירום בג'קוזי בתום הפינוק אז בכלל ניצחתם! ואפשר להוסיף לילה של שמפניה ותותים בבית מלון ומכאן תיקחו את זה לאן שאתם רוצים, אני מאשרת כל דבר, כל עוד זה זוגי, כזה עם מבטים בעיניים ומגע מלטף ולא כל אחד בנייד שלו – קאפיש?


ליצור

סדנא יצירתית זוגית כמו הכנת כלי מקרמיקה, צורפות של טבעת או תליון, נגרות ועוד סדנאות מתחום היצירה זה כיף, שובר שגרה וכשיש תוצרים זה עוד יותר כיף, כי אפשר להסתכל עליהם ולחזור מיד לחוויה הזוגית ולרגשות האהבה המשותפים. תבחרו יצירה מסוג ששניכם מתחברים אליה – קרמיקה, מקרמה, צביעת מנדלות, ליקוט מאכלים, נגרות, בישול או אפייה – באמת שהשמיים הם הגבול ופשוט תהנו ביחד.


לרקוד

שיעור סלסה או אפילו "סתם" מסיבת ריקודים, כי לרקוד זה משחרר ולרקוד ביחד זה סקסי! ומסיבת ריקודים זה לא רק לקטנים, זה לכל גיל. אז שימו את הבגדים הנוחים אך סקסיים שלכם ותתכוננו להנות, לצחוק ולהתנועע בקצב ביחד.


אז מחזירה אתכם למשימה של עכשיו (באמת ממש עכשיו, לא אחר כך! לא מחר! לא עוד שעה! ע-כ-ש-י-ו):

  1. להעתיק את הלינק של הכתבה ולשלוח לחצי השני שלכם.

  2. לכתוב לו או לה שאתם רוצים לקבוע עכשיו 3 תאריכים ל-3 דייטים שונים מתוך הרשימה (בתוך שלושת החודשים הקרובים).

  3. דייט אחד אתם תבחרו, דייט אחד הם יבחרו ואת הדייט השלישי תבחרו ביחד.

  4. את כולם תסגרו היום!


צאו לדרך!


לפני סיום, יישור קו אחרון

אם לא כתבתי את זה בכל דייט אז הכוונה היא שבסיום תחזרו הביתה ותטרפו אחד את השנייה – שלא תגידו שלא אמרתי 😉


לחיי דייטים כיפיים, מחברים ומרימים של שבירת שגרה,

שלכם,

לימור בנדל











 


להורדת שלל מתנות ייחודיות מלימור לוחצים כאן:




Comments


bottom of page